Kabe Club Danmark
2012

Så blev det tid til den årlige generalforsamling i Kabe Club Danmark som i år skulle afholdes på Give Camping, som har et dejligt cafeteria, hvor generalforsamlingen kunne afholdes og den efterfølgende middag kunne indtages.

I år var der til forskel til de senere år ikke noget sne, med det blev dog frostvejr om natten helt ned til minus 5 grader, som er det koldeste vi har oplevet denne vinter, men hvad det er jo vintervogne vi har så ingen problemer i det. Vi var 38 vogne, så det var flot.

Det var tid til at få fanen op og som sædvanlig var der en lille en til halsen for at holde varmen, tror jeg.

Der var fuld hus til generalforsamlingen

Det var er også til spisning om aftenen, selv om der var nogle som havde valgt ikke at deltage i spisningen, men spiste i vognen, helt fint

Så var det slut for denne gang og fanen skulle ned og der blev sagt farvel.

Campingpladsen er tilknyttet et idrætscenter, så der er mange muligheder for af udfolde sig, bl.a. en friluftsbad, men den smule vand, som var deri, var blevet stift. Et dejlig sted, hvis man er i området, der er også nogle skatte, vi ikke nåede at få, bl.a. fordi der var jagt i skoven, men andre fik dem efter at være stået op kl. 0600.